Monday, September 19, 2005

It`s been 6 years

“Aku resah”
“Kenapa lagi, Sayang”
“Selalu saja seperti ini…”
“Ayo ada apa lagi…please tell me…”
“I don’t know what to say and how to say it to you”
“Aku merasa kosong”
“Ada aku disini, Say”
‘How can I believe in you?”
“Kamu meragukan aku?”
“Ya, tentu saja…”

Kami terdiam…
Lalu dia menatap mataku…tatapan yang sangat dalam sekali…
Aku buang mukaku ke sisi lain, aku lihat ke arah jalan, supaya tidak lagi melihat wajahnya…

“I`m so so tired, you know…”

”Yes, I know that…”
“Hahaha…how can you know about that…”

”If only I have a chance, I`ll try to be the best for you”
“Oh ye…it`s been too much nice words I`ve heard…”
“You can count on me in this case…”

Kudengar alunan musik yang sedang diputar di mobil jeep yang sangat dingin ini.

“Baby, you all that I want…”
“Love is all that I need…”

"hahaha....iya percaya?!"

Di malam itu, no answer I got…
He just sat very sound near beside me…
Just look into my eyes…
From the deepest of my heart I know for sure that there`s nothing more than just a little hope that love will come to us.

“Hanya maut yang bisa memisahkan dia dan cintanya”

”Kok berpikir seperti itu sih…”
“I love him…but destiny doesn’t want to win us….”
“Masih banyak yang lain, Sayang…”

”Hm….Yeahh…”
“Kamu masih belum bisa melupakan dia juga sampai saat ini?!”
“Nggak akan pernah bisa sepertinya…”

It`s been almost 6 years...

No comments: