Monday, May 28, 2007

I do like you, crush on you

Yes, I`ve been admiring you till now, but you`re too busy.
I don`t know what makes you such a busy person.
You once said that you want to be with me, then you said different facts.
Anyway, just wondering what the hell is going on with you. Im screwed up and fed up with all you did. What do you really want? You don`t even know what you need and what you want. That`s a problem. You should know what to do, for the simplest and tiniest thing in this life. So, let me tell you and remind you, please wake up, Bro. Face the truth, feel your heart, what`s really happening with your heart. Say it if you need to say, and throw it if it doesn`t need any cure for you yourself.
Ignorance is just like a horseshit, scrambling over the jerk appearing.
It`s such a silly things....I`m not kidding. While hitchriding on the bike this morning, I was thinking of what I`m doing now. Come on, I still have another worth things to do, somehow, I think that what I`m doing now is just like spending lifetime and rolling together with the calender of the days.
Yang bisa dikerjakan adalah....menulis...then contemplating...then teaching.....btw, beneran nih, gue jadi sadar ternyata gue membutuhkan moment untuk mengajar itu, though, terasa berat, at first, tapi sekarang baru terasa kalau itu justru yang menyenangkan sekali. Apakah sama yah di semua tempat? Nyantai, chatting, bengong, wasting time, ulur-ulur waktu, ngobrol nggak penting, membuat nilai berarti dalam diri itu, dalam setiap harinya, dan juga menjalani tugas masing-masing, sesuai dengan yang dibutuhkan, adalah jauh lebih penting, ketimbang hanya berdiam diri saja.
Sekarang self knowledge aja, apa yang benar-benar elo butuhkan dan apa yang benar-benar elo inginkan dalam hidup elo, apakah itu hanya sekedar melakukan hal yang orang kebanyakan lakukan, atau melakukan hal yang berbeda yang bisa memberikan nilai lebih bagi kehidupan.
Feature of Today :
What do you really want to do? Find out and do it!
Banyak orang bingung dengan apa yang ingin dicapainya dalam hidup ini. Semua masih mencari-cari dan menebak-nebak apa sebenarnya yang diinginkannya. Terdiam dan hanya melalui sepintas saja. Kalau memang ini yang saya mau, nah saya pilih, tapi kalau ternyata bukan, nah saya tinggalkan saja. Mudah, bukan?
Write down your goals and find out what makes you happy.
Ke USA. Earn more achievements.
Master degree. Belajar terus dan menulis laporan.
To be free and to do what I want and what I need.
Commitment to be a good and responsible person. Itu yang penting.
Duh, gokil juga yah, kan nggak seharusnya wasting time seperti begini, atuh.
Lets see deh apa yang terjadi, terjadilah saja lah yah...


No comments: